Helgen

I fredags va bror & Malen på besök hos oss, det blev wii kväll för hela slanten! Boxades, lirade tennis, bowlade & baseballade! Riktigt kul hade vi, & Malen hade helt klart den hetaste stilen på boxningen! Grym på tennis va hon me den hyndan! & bror va väl den som levde sig mest in i sporterna! Tyvärr fanns ingen kamera i närheten denna tokiga kväll! Kvällen avslutades runt halv ett tiden då alla va helt slut i armarna!

Lördagen vaknades med en hiskelig träningsvärk i armarna. Jag gjorde mig i ordning och sprang en runda på stan för att finna en inflyttningspresent till kvällens tillställning, nämligen inflytt/födelsedagsfest hos Anna en brud till Kalle i paintballen. Gallejet kanske inte va i den bästa klassen, men det berodde väl kanske på att jag inte kände någon! En låt i singstar ställde iaf upp på! :-) Runt halv ett tiden bar det av mot stan, fast min hane ansågs vara för full, så med gänget på bistrobar blev det ingenting av. Gick en sväng till KM för att möta Björn, kvällen avslutades däven som tusan hemma i Björns soffa, innan det va dags för mig & älsklingen att vandra hemåt.

Söndagen fick bli en tokmysig dag eftersom jobbet började igen i måndags både för mig & Adut. Så mys till 3 filmer blev det denna dag & hur mkt kärlek som helst! Kunde inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0