Fis Gudinnan

Ikväll har jag och min älskling haft en tokmysig kväll med massa gott och bra filmer. Helt enkelt en underbar kväll som avslutas med ngt väldigt mystiskt. De var ju så då att min babe Josse satt i mitt knä och gosade. Helt plötsligt känner jag ett lufttryck på mitt lår som kommer uppifrån och som jag sa satt Josse i mitt knä, sen ser jag en väldigt oskyldig min som hon utstrålar. Då säger jag:- Josse fes du på mitt ben ? HAHA
Nej de gjorde jag inte sa hon, jag kände de också.
Då svara jag:- men vad kan de vara? de kom uppifrån och ner i ett rackarns tryck ;)
Och ovanför mitt knä råkar ju din rumpa vara babe :D
Nej jag fes inte säger hon.

Du är underbar min älskling. <3<3<3
ÄLSKAR DIG JOSEFINE PALMQVIST ! ! !




// Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0