Brudparty

I lördags bestämde jag & Maria oss för ett rikitgt brudparty, bara hon & jag! Inledde dagen med en sväng på stan för att hitta oss några heta outfits inför kvällen. Dock fann vi inga 10 poängare direkt. Jag hittade bara enmassa blingbling som vanligt. Ett superduper stort halsband med svarta/guldiga & vita kulor på samt ett samma lika armband. Fyndade också ett par blanka tights som fånen i kassan glömde ta betalt för, så att det va ett riktigt fynd kan man säga! :-) Efter staden pös vi ut till Maria för lite pizza i magen, sedan vidare förbi Smedby för att lämna darlingens kamera & sedan slutdestination: min lägenhet. Lyssnade på lite trevlig musik, gjorde oss snygga, drack några goda wintercider & snackade enmassa smaskigheter med varandra. & då menar jag bara enmassa snusk, tuttar & sex för det är det enda vi pratar om i stort sett! ;-) Hehe. Sedan kom ängeln Karro för att köra oss till palatset där kvällens dancemania skulle äga rum. Inte alls speciellt mkt folk & jag tror att vi gled in alldeles lagom glada i hatten runt halv ett. Efter en liten stund kom till & med min älskling dit med ett par stollar ifrån Sthlm. Strax efter 2 tog kvällen slut & Karro & Momo kom för att hämta två tokkåta brudar & en Adut. ;-) 
Tack för en galen kväll knasMaria du är alltför skojig ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0