2tusen9

1 januari 2009 började med en riktigt låång sovmorgon, klev upp ur sängarna runt ett tror jag. Åt frukost & mös framför Tv:n nästan hela dagen. Vid fyra startade den nya auktionssidan 5öre & jag & Adut hade bestämt att vi skulle vinna ett wii. Sitter & budar som tusan, när jag precis ska gå ifrån bordet & hämta mer spagetti & köttfärssås & Adam är helt inne i en hockeymatch med papput försvinner ju självklart detta förbannade spel! Attans va sur jag blev!




Sliten efter gårdagens bus.

Efter maten packar vi ihop & ger oss av hemåt mot ännu mer mys i soffan till Ondskan med chips, dip, morötter, gurka, läsk, godis & cocosbollar. Nyårslöftet 2009 att träna mer & äta mindre onyttigheter är inte till för att hållas! :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0