SnorJosse & massage

Idag har jag härjat som tusan på jobbet, snorig & febrig & dan men riktigt duktig har jag varit & skött mig alldeles själv! Känner att jag börjar få kontroll över det mesta nu. Känns riktigt nice måste jag säger, slipper jag springa efter som en liten hundvalp hela tiden! Klockan 15 idag hade jag en massagetid bokad på Calmare Spa av Jonas. En riktig dunder massage på 50 min. Så duktig va han, men väldigt pratglad, men det tackar ju inte en minst sagt lika pratglad Josse nej till. Låg där med huvudet i hålet & försökte snörvla så tyst det gick men inte så snoret rann på golvet! Hehe, en riktigt snoris har jag blivit! Fast de är de flesta på jobbet just nu, så det är väl inte så konstigt. Pratade med denna männsika om allt man kan tänka sig, så nån lugn & avslappnande massage blev det ju inte. Men prata är ju alltid trevligt! :-) Vet inte riktigt hur vi kom in på det, men tror att vi pratade om att det är jobbigt att flytta. Då berättade jag om min lilla skosamling på sisådär 100 par skor! ;-) Denna massageJonas slutade då för en stund att knåda min onda rygg & sa att han just fick en chock! Hehe ooops, sorry Jonas. Han blev helt fascinerad över detta & kunde inte sluta prata om det. Men va har du alla skor till? Hur många står framme? Använder du alla? Jag brukar inte berätta för kunder om kunder, men det här måste jag nog berätta sa han! :-) Haha, Jonas va minsann en rolig prick & massagen va gudomligt skön, så det blir en repris om en månad. Hoppas att jag har hunnit uppdatera min skosamling till 101 par då!  hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0