Sista dan & paj mobil

Idag va sista dagen på jobbet för denna veckan! Underbart! Imorgon ska jag & babean min gå en sväng på stan, måste spana efter en ny mobil, då min plötsligt fick rycket & sedan stendog igår! Ingen kul alls, nu får jag dras med min gamla skrottelefon. I går va vi en runda på staden, kvällstid. Men det va ingen höjdare, väldigt mkt mystiskt folk ute på onsdagar. Jag & Adut åkte hem ganska fort, med varsin kebabtallrik & varsin chokladbiskvier. Mums mums. Idag har vi faktiskt också varit på stan & uträttat enmassa viktiga grejer i form av linshämtning samt foundationköp. Imorrn kväll ska det tydligen bowlas igen, men blir en mkt lugn kväll för min del, för lördagen bjuder på en tidig morgon med färd till tippen för att slänga massa utrens i min lgh. Slängt hur mkt kläder & skor som helst faktiskt, tro det eller ej!
Nähä nu ska jag nog försöka stänga mina blå/gröna ögon & avnjuta lite välbehövlig sömn. Natti natti blogghynds ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0