Projekt lägenhet

I dag va jag & min nyblivne sambo uppe tidigt för att hinna med en runda på stan innan nagelfix. Slutade dock bara med en vända på plantagen, ikea och netonnet. Blev inhandling av hyllor till klädkammaren, hylla till dvdn i sovrummet, och hylla till vardagsrummet, samt väggfäste till Tv:n i sovrummet & då inte vilken Tv som helst, utan min 42" Tv! Hehe. Så i vårt sovrum blir det både monster Tv & surroundljud. Efter panikshopping blev det nagelfix sen en vända på stan för inhandling av klänning samt underkläder. Kvällen har bestått i hylluppsättning för min del, samt väggfästeupphängning för Adut & bror Henke. För mig gick det kanon, medan det gick sämre för grabbarna, Tv:n står fortf på golvet. Nu spelar de hockey & jag ska försöka sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0