Obeskrivlig smärta

I lördags bestämde jag & Maria oss för att åka på en föreläsning om Restylane på Skansen spa i Färjestaden. Detta besök resulterade i obeskrivlig smärta, 1600 kr fattigare & en riktig pussmun! :-) Jag lät en dam vid namn Eva spruta in 1 ml Restylane i min under/överläpp. Vilket tydligen va det värsta man kunde göra i injektionsväg i ansiktet & det va det vill jag lova, trots emlakräm i mängder runt hela munnen. Har nog aldrig kramat någons hand så hårt som jag kramade Marias när denna sprutglada kvinna stack mig hur många gånger som helst i läpparna. Det visade sig ju såklart att hon inte hade ngr 0.5 ml sprutor med sig utan enbart 1 ml. Men det gör inget, jag sprutar in 0.5 ml sen slänger jag resten sa hon. Men när hon väl började slutade det med att hela sprutan va tömd. Kostade egenligen 3500:- men jag fick bara betala 1600:- & jäklar va nöjd jag blev! Nu har jag ju faktiskt en överläpp! Svullen, kolsvart runt ögonen & riktigt öm återvände vi hem till fastlandet & jag hem till min darling, som tyckte att det va jättefint.




en svullen & blodig läpp från igår.










En svullen bild på läpparna idag




en bild på min i stort sett obefintliga överläpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0