Lördag

Lördagen spenderade min älskling i Vassmolösa spelande fifa tillsammans med Martin & fler speltokar. Hämtade honom där innan färden mot Ugglerum & mys hos Maria & Wille. Himla trevligt hade vi, mumsade ananaspaj med glass & massa godis. Jag & Maria lirade lite Wii medans grabbarna spelade lite cs. Fan va jag sög i bowlingen, Maria va riktigt grym! & ett mkt gott skratt fick jag dessutom när Maria skulle boxas, fan va kul det är att glo på! Svettiga som få efter två mkt intensiva boxningsmatcher fick vi bege oss ut i kylan med hundarna för lite avkylning. Sen blev det en bowlingmatch med grabbarna, jag tror fan att jag förlorade den med. Vad har hänt med min bowlingarm? Sen skulle vi lira något krångligt kortspel som jag aldrig riktigt hajade, detta resulterade ju såklart i storförlust för mig & Maria. När klockan slog ca 02 begav vi oss hem för lite bus & sömn jag & min darling. En riktigt trevlig lördagkväll va det iaf i mkt trevligt sällskap, det får vi göra om kompaniet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0