Flyttlördag & blondin

Lördagen började med en tidig morgon för att hämta lastbilen på jobbet, för att sedan flytta in alla mina grejer hos Adam samt slänga massa skrot på tippen. Men på något smart sätt hade jag just bokat en klipp/slingtid denna dag, så jag slapp nästan hela flytten! :-) Ibland gäller det ju att tänka skarpt! Lite korthårigare blev jag samt väldigt mkt blondare & jag är supernöjd!! Flytten gick kanon, och allt är inrett & iordningställt i Adams lgh me! Så fruktansvärt skönt! Nu behövs bara en ny Tv-hylla, för Adams är superful! Hehe, en sån där flyttahemifrånsingelkillehylla ni vet! Så i gårkväll blev det plocka iordning & en supermys kväll! Hur skönt som helst. Så nu bor jag hos Adam på heltid & vi ska spara hur mkt pengar om helst! Har till och med bestämt oss för en utlandsresa redan nu i maj. Jag är faktiskt riktigt nöjd & glad att de tjatade så på mig & att jag var totalt vansinnig över att flytta in i gettot, men när man tänker på ur mkt pengar som kan sparas så är det värt varenda minut i gettot!! Nähä nu ska jag se om jag kan få liv i min darling för att sedan fara till Ikea på jakt efter en Tv-hylla!

Kommentarer
Postat av: Adam (l) iPod touch

2009-02-25 @ 00:03:58
Postat av: Anonym

Jag alskar dig

2009-02-25 @ 00:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0