Flitig tisdag

Idag va jag & min älskling uppe tidigt & simmade. Så duktiga vi har blivit, dock blev det väl kanske inte överdrivet mkt träning för min del. Adut blir nämligen helt slut efter ungefär 2 längder, (jag simmar normalt ca 40) Men lite ger det väl. Åkte vattenrutschkanan ngr gånger & njöt i varandras armar i bubbelpoolen. Jag har faktiskt blivit så duktig att jag cyklar fram & tillbaks till jobbet om dagarna på min alldeles nya cykel! Bra går det, fast cykla är faktiskt lite ansträngande, speciellt när man som jag är livrädd att cykla i mörkret & cyklar för brinnande livet! Imorgon ska vi pallra oss upp tidigt på morgonen & gå till gymmet & träna. Ett nytt nyttigt liv har börjat & en början att försöka få bort bullarna! Fast på lördag på alla <3 dag ska vi faktiskt unna oss en riktigt god middag på stekhuset, sen på söndag blir det mys i bubbelpoolen på Calmare spa. Synd att lördagen förmodligen va bokad. Men skit samma vi kan ha lika mysigt på söndag! Nähä nu väntar "Bolt" & sömn för att jag & min kropp ska orka upp tidigt imorgon!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0