Älskade svärföräldrar

Idag fick jag Världens finaste sms av Aduts underbara föräldrar:

"vet du en sak? Janne och jag älskar dig, du är så jävla go. Kramar mammut & papput"

Vad svarar man på det när man nästan är alldeles rörd, gud va glad jag blev!
Jag skrev nåt i stil med:

"Men mammut & papput, gud va ni är gulliga! Älskar er också, fast inte lika mkt som min Adut, han släpper jag aldrig. Kram"

Fick då tillbaka:

"Bra! Adut håller hårt i dig också, ingen kan undgå hur kära ni är i varandra. Underbart att du gillar oss, vänta bara tills vi blir farmor & farfar. Kramar på dig" 

GUD VA GLAD JAG ÄR ATT JAG HAR SÅ UNDERBARA SVÄRFÖRÄLDRAR! De ställer verkligen upp till tusen i alla väder. Hur skönt som helst med sådana människor. 

Sen helt plötsligt ringer det på dörren här hemma, & utanför står min mamma med en superstor bukett tulpaner & säger glatt: 
-grattis på namnsdagen i förskott gumman.
Tack snälla mamma, det va gulligt av dig!

Vilken dag, underbara föräldrar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0