Alldeles alldeles underbar helg <3

I lördags va det ju som sagt alla ♥ dag, och jag fick världens finaste blombukett samt choklad & en superfin kärleksförklaring. Älskling, du är alldeles för underbar! Av mig fick han jeans, tröja & kalsonger samt en kärleksförklaring. Fast säga fina ord till varandra är vi nog bäst på, för det gör vi jämnt. På kvällen sen gjorde vi oss fina & åkte för att avnjuta vår romantiska middag på stekhuset, i form av vitlöksbröd, räkor i vitlök & oxfiléplanka. Otroligt mumsigt & förbannat mätta åker vi därifrån för att hämta Björn & Jessika för lite melodifestivalengloende på kvällen. Lite sällskapsspel hann vi såklart också med, jag & Jessika sög tyvärr :-(
På söndagen unnade vi oss en ordentlig sovmorgon & massa mys i sängen. Vid tretiden va det dags för Calmare spa & bad i den underbara poolen samt basta. Hur mysigt & skönt som helst. En riktig superhelg med andra ord!





mina fina blommor




Björn & Jessika




superpoolen




Jag njuter




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0