14 februari

Då är det alla ♥ dag! Undra om jag får ngr blommor av min älskling? Vi ska iallafall käka en romantisk middag på stekhuset ikväll, det ska bli supermys! Jag bokade först kl 20, men kom sedan på att det förbövelen är melodifestivalen ikväll så jag ringde & ändrade till 18! :-) Melodifestivalen får ju inte missas, speciellt inte när EMD & Måns Zelmerlöv är med!
Kors i taket, nu vaknade min älskling alldeles själv utan att jag väckte han, vad har hänt? Igår jobbade jag en liten sväng, va färdiga vid 21 som tur va, annars jobbar vi ju till 23.30. Pös iväg en stund från jobbet för att visa bilen för en kille. Tänk er, min guldbil ska säljas! :-( Nu blir det enbart cykel ett tag! Hur ska det gå? Har även tagit mitt förnuft till fånga & ska säga upp min lägenhet, finns ingen anledning av betala 7000:- i hyra & ca 2000 i uppvärmning/el i månaden när jag aldrig är där. Jag får helt enkelt bo i gettot & SPARA massa pengar till Adams lägenhet är klar & vi kan leta efter en gemensam bostadsrätt långt ifrån gettot! Nähä nu ska jag leta frukost, är hungrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0