V 31

Inte lång tid kvar nu tills lille bebis ska födas. Än så länge går allt bra förutom när jag går för mkt, då gör det väldigt ont i både fötter & bäcken. Lite svårt att vända mig om i sängen med men det är väl inte lustigt när man känner sig som en stor strandsatt val. :-) Har planerat att jag ska jobba till sista januari, får se imorgon vad som sägs på PN om hjärtat får vara kvar eller inte samt vilket skift han ska gå på efter årsskiftet. Vill egentligen inte ta ut så många föräldrardagar i förväg när jag fortfarande mår bra & kan jobba. Men kommer bli väldigt krävande för oss om det blir olika skift i en månad. 
Nähä efter detta bloggrace måste jag nog gå & titta vidare på ullared igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0