Ny vecka & nya tag

En lång helg har vi haft, båda lediga i fredags. Så skönt. Fredags kvällen spenderades ihop med hela familjen Sjöbäck, åt tacos, pratade & tittade idol. Mkt trevligt! Lördagen beslutade jag mig för att jobba lite, kan behövas nu inför lååååång ledigt! Efter jobbet kom ett gäng grabbar hit för en fifakväll, jag & Louise pös hem till Karro & Mattias för att baka julgodis. & herregud va godis det blev, fudge, nougatcrisp & dajm. Louise gjorde någon typ av mozartkulor. Riktigt gott & lyckats blev alltihop iaf, trots rörande i kastruller halva natten. Kom inte hem förrän runt halv 1 eller nåt. Svullen om fötterna så jag knappt fick rum i skorna trillade jag i säng & sov till halv 12 på söndagen! Snacka om sliten fru!
Hjärtat kom hem runt halv 2 efter paintball i emmaboda, sedan blev det mumsig matlagning & sen lite biomys i form av "luftslottet som sprängdes" & bra måste den ha varit eftersom jag höll mig vaken heeela filmen! Det hör ju inte till vanligheterna nu för tiden!
En trevlig helg med mkt på schemat med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0