Julfest & julpyssel

Igår va det julfest på jobbet, och jag kostade på mig en sminkning på make up store innan det stora evenemanget. Riktigt fint blev det faktiskt, blev nöjd med hela kvällens outfit faktiskt trots att jagkänner mig som en stor julgris! Hyfs trevlig tillställning va det i form av solsemestertema, dock inte alls lika bra som våra julfester brukar vara. Inget julbord, inget grymt band, för trång lokal & väldans hög ljudnivå. Tror faktiskt inte ens att jag hade tyckt det va ngt att ha även om jag vore icke gravid & lika full & glad som alla andra. Hemfärden bar av redan vid halv 1 iaf & det va skönt, för dagen består av lite julkort & julpappersshopping på stan, lussebullsbak & kanske tom framplock av gran. En riktig julmys dag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0