Jul & julklappar

Årets afton ska spenderas hos far & Britt. Jag & älsklingen ska stå för köttbullar, lussekatter & julgodis. Det kommer bli mkt trevligt det tror jag! Juldagen bär det vidare mot Ljungbyholm & fortsatt julaftonsfirande, endast pga att vi ska slippa fara runt så mkt på den där dagen. Speciellt nu inför bebis nedkomst. Vill inte härja runt så mkt längre. Skönt att det gick att lösa på ngt sätt, även att jag & Adam gärna hade bjudit hit hela släktet för firande här hemma. Hade varit riktigt mysigt!
Nu kommer bara detta julklappsproblem, vad i hela fridens namn ska jag köpa till min man? Jag har i år tusen ideér till mig själv så han får det väl relativt lätt. Måste klura på denna karamellen ett tag, vill ju ge honom något alldeles speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0