Onsdag 12/8

Sitter här klockan tidigt på morgonen & skriver i min blogg för en gång skull. Fick skjutsa Adam till halkan idag på morgonen så därför jag överhuvudtaget är uppe så här tidigt. Men ska nog snart krypa ner till en film tror jag, somnade ju som vanligt till gårdagens beck-film. Hoppas tröttheten blir lite bättre snart, men får väl skylla mig lite själv. Är helt slut i hela kroppen efter all renovering & fixning i lägenheten. Men nu är det äntligen klart & den ligger ute på hemnet till försäljning, hoppas att det går bra! Till helgen ska vi åka en sväng till Göteborg hela familjen Drevfors & jag & Karro. Henke ska nämligen köra sin supersportbil sen skulle det tydligen bli universeum. Hoppas på en trevlig resa iaf! Nähä nu ska jag nog krypa ner innan jag måste åka igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0