Lördagmorgon & solen skiner

Igår jobbade jag, trots att det va fredag! Men vi va tvungna för vi var lediga i måndags! Efter jobbet fick jag ett super ryck & åkte alldeles ensam till tippen & slängde all skrot vi samlat på oss under renoveringen! Puh det va jobbigt, men gud så fint det blev! Igår kom våra nylackade köksluckor hem & herre Jesus vad fint köket är nu. Allt är nästan klart förutom nytt golv & lite målning av lister. Nu ska vi snart åka in till stan för diverse ärenden, födelsedagspresenter till lilla Evelina, kvitto från Nautilus, nya jobbapjucks samt lite annat fix. Ikväll blir det nog grillning på balkongen! Undrar just om vi får sällskap av den nu hemkomne väldans saknade Karolin & hennes Momo? Skulle va mysigt! Imorgon får jag iallafall träffa henne för då ska hela familjen ut & äta på Zorbas för att fira mammut!
Nähä nu ska jag skaka liv i min man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0