Konstig upplevelse, men mkt bra dag!

Igår va jag inne i stan en snabbis för att köpa nya arbetsskor då jag fått ont i ryggen. Hittar ett par hur sköna som helst, har aldrig hänt förut kan jag lova! Samt att jag ber om ilägg till dem & får då göra ett fottest. Hur skönt som helst med nya skor & supersköna ilägg. Glad som tusan studsar jag fram till kassan & lämnar fram rekvisitionen & hon skriver & grejar i datorn. Säger att jag ska betala iläggen själv eftersom jag bara fick hämta skor. Jaha säger hon då: -det blir 285:- hm funderar jag de kostade ju 250:- st & jag tog 2. Men ingen gladare än jag betalar ju dessa 285:- Bra affär! Sen rusar jag vidare & köper blommor & ett fint kort till min man för att han är världens mest underbaraste man! När jag då är på giraffen passar jag på att rusa in på Change för att se om det har ngt att erbjuda, när inte mkt annat passar! :-( Möts av en urgullig tjej som mäter & donar & grejer & plockar fram ngt som ser ut som att passa en superstorbröstad människa. -Börja med att prova de här säger hon snällt. Ehhh ok tänker jag, det kommer aldrig funka! Men herreJesus de satt fan som en smäck! Hur bra som helst! & hon springer ut & in i provrummet med miljarder BH:ar & jag provar & provar. Fastnar tillslut för en svart & en vit. & storleken visade sig vara 70F! Hur farao är detta möjligt?! Inte konstigt att de har trillat ur tidigare! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0