Jaaa, jag suger på att uppdatera...

...Men det är så här att vi håller på att renovera i vårt kök & all tid går tyvärr till det. Men en liten minut nu på morgonen kan jag avvara medans Adam sover. Allt är rivet i köket & nya bänkskivan med infälld ho är sågad & klar, alla andra grejer är inhandlade ska bara upp. Hoppas att vi hinner riktigt mkt idag! Måste hinna en vända på stan bara & fixa födelsedagspresenter till Jonas & Kajsa som vi ska på kalas hos i morgon. Jag ska försöka hitta mig ngn lite vårig outfit inför morgondagen tänkte jag me. Kvällen ska nämligen bjuda på utgång, så lite het får man väl lov att vara! ;-) Nähä nu ska jag väcka min älskling så köket snart blir klart!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja det gör du???

Kram

2009-04-04 @ 16:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0