Intensiv helg

I fredags åkte jag & älsklingen till Boda för att köpa present till Momo. Hittade ett mkt fint minefat, blev dock besivkna över att Boda nova va stängt & hade flyttat till Kosta outlet. Så vi fortsatte vår glasbruksresa genom att åka en vända till kosta outlet med. Där fann vi en edgekniv samt en stekspade. Mkt nöjda över våra presenter. Hittade också en hel del andra stufs i klädaffären, visar dock detta en annan dag. På kvällen lagade vi mat & bara tokmös. På lördagen träffade vi en vän till Adam på stan & fikade lite på Nilssons café. Sedan va det dags för kalas hos Momo, en galet trevlig tillställning som avslutades med Björn Rosenström på Sandra. Hehe, mkt mystiska människor på detta ställe. Halva nöjet av utekvällen va ju att glo på alla udda folks! Söndagen vaknade jag tidigt pga min nykterhet dagen innan, begav mig till diverse affärer för att handla inför vår mysiga utflykt till Vissefjärda för gloende av SM i motocross. En supersöndag med galet fint väder! På kvällen blev det grill på balkongen & massa mys. En underbar helg med andra ord!




Jag i min fina nya outfit




Karro som alltid är glad




födelsedagsbarnet




crossen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0