Fredag & ledig dag

Fredag & ledig & jag är uppe tidigt, Momi är dålig & älsklingen är borta! Hm, ingen superstart på denna dag! Vad ska göras för att ändra på detta? Städa, tvätta & tvätta bilen? Hur upphetsande låter det? Måste nog dra med mig älsklingen på en stadsvända. Mattias fyller ju år imorgon så present ska köpas om inte annat, annars ska pengarna sparas så shopping får vi minsann låta bli! Igår spenderade vi morgonen ute i Ugglerum hos Maria med barn för att Evelina fyllt 5 år. Mkt trevligt & kladdigt, när jag får barn blir det nog svart sopsäck 24/7 :-) Eller kanske det va jag som va dum & tog på mig vit tröja & ljusa brallor på barnkalas med glass & chokladsås? Man kanske lär sig?
Nähä nu skriker magen, tvättstugan & en halt hund! Back to work José!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0