Trevlig tisdag

I tisdags bar det av till grabbarna igen! Mat skulle det lagas & denna dag stod jag & Adut för matlagningen. & gissa vad det blev? Galet mumsig lasagne ala Josse. Karro & jag inledde denna tisdag med att åka till City gross för att inhandla alla prylar. Då vi var på väg dit höll vi på att krocka ganska rejält, jag körde liiite för fort på avfarten från motorvägen upp i rondellen. Kom på att jag skulle bromsa när jag var halvvägs inne i rondellen & det kom 3 bilar emot oss! Shit va rädd jag va, har nog aldrig stampat såå hårt på bromsen som jag gjorde nu! Men Karrro den galningen bara skrattade!
Usch rädsla & nära döden upplevelse.
Efter förberedelserna till lasagnen va jag tvungen att pysa till mäklaren för att prata me de nya ägarna till vårt hus. Dock va det en grym besvikelse när de berättade att de inte skulle flytta in förrän sista november! Hör ni! SISTA november! Hur går det då med våra planer på utlandsresa? Min flytt? Mina möbler? & framförallt mina DUBBLA hyror? Nu är tanken att prostituera mig farligt nära! Usch va ledsen jag blev!
Dock tillbaka till folket, blev maten hur god som helst! Vi glodde sedan på idol & den nya serien "Främmande fåglar" heter den så? Otroligt trevlig kväll iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0