Party igår igen

I går partade vi lite igen, jag Adut, Mattmut & Henkmut sen mötte vi upp kusin & Karro i staden. Hängde en sväng på Olearys. Mkt trevlig kväll! Innan partyt va jag på kalas hos far som fyllde 58 år i fredags. Dock va jag lite sliten & tråkig, efter som vanligt ganska lite sömn! Men god mat fick vi! Innan kalaset avverkade jag ett supermegastäd hemma hos Adut, jesus va jag städat i 2 dagar! Nu är det såååå fint! Hoppas bara att ordningen hålls nu, annars blir det en ordentlig örfil!
Torsdagens party va helvilt som vanligt, Mattmut somnade rätt va det va & helt blött va det i sängen & ingen vet vad som hänt! Kissade han verkligen på sig? Eller hällde någon vatten på honom? Karro hade ett superblåmärke på armen, galet stort & hon har ingen aning om vad det kom ifrån!? Skum kväll, som slutade med att jag somnade iförd partyoutfit samt smink i hela ansiktet i soffan hemma hos Adut! Haha, jag vet definitivt min plats! :-)

Nu bär det snart av till staden för MAT, hungrig som tusan! Ikväll blir det bio, wanted me hela kompaniet!
Tack & hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0