Onsdag

Idag är det onsdag & jag har fastnat framför datorn som vanligt när jag borde göra betydligt mkt viktigare saker än så här!
Imorgon är det besikting av huset & jag har knappt börjat röja i all bråte som finns här hemma! Måste nog ta & avsluta detta bloggrace & ta tag i det här nu. Hoppas att allt löser sig imorrn nu så att detta bygge snart ska bli övertaget av sina nya föräldrar. Tyvärr kunde de inte flytta in förrän sista november & detta innebär att jag måste betala en summa av sammanlagt ca 20000:- för min lägenhet under denna tid. :-( Inte så spännande precis, tänk hur mkt möbler jag kunde ha fått för alla de slantarna! På fredag ska jag & sinkan kladda lite färg på väggarna i mitt nya hak! :-) Så det snart blir inflyttningsbart där! Imorrn ska vi fara till Ikea en sväng hela kompaniet & leta efter en lampa till Momo!
Nähä nu drar jag gott folk, ha en fantastisk onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Kul att "se" dig, det var verkligen inte igår!!! Hur är det ?? Såg att huset varit tillsalu ska du överge Lindsdal ?? Lite komist är det allt att vi köpte husen samtidigt och sålde samtidigt. Men rysligt vad husen har stigit i värde på bara 3 år, hoppas att ni fick lika bra betalt som vi :-)



Kram

Jenni

2008-09-25 @ 14:59:19
URL: http://syskonent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0