Gnäll på jobbet

I går på jobbet trött & sliten som jag är fick jag världens utskällning! Agi tyckte inte att jag skötte mitt jobb samt att jag bara hängde hos Adam hela tiden! Jäkla va ledsen jag blev, så hårt som jag sliter om dagarna! Det va verkligen en riktigt vass kniv rakt in i ryggraden. Precis som att jag inte har det jobbigt på andra sätt just nu!? Så kommer detta med. Attans va arg jag blev, nu blir det banne mig ingen tårta för detta kompani, det ska de tusan veta!
Nähä, nu har jag drygat som vanligt framför datorn lite för länge. Måste bums in i duschen för att sedan dra hem till gänget Drevfors för taco ikväll om jag inte har fattat fel!
Ciao gott folk!

Kommentarer
Postat av: stansmaskin

Som man bäddar får man ligga.

2008-09-19 @ 13:07:18
Postat av: Marlene

FYFAAAN. Nu jobbar jag inte på ditt jobb, men vet hur jäkla mycket du går in för det. Hur generöst är det inte att "bara" bjuda på tårta?! Det är mer än många av oss får. FY säger jag, otack är världens lön. Stå på dig Jossan, i grund och botten tror jag att det handlar om ren avundsjuka.

2008-09-20 @ 21:29:22
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror inte att du sliter på jobbet som du säger.

Jag håller med Agi

2008-09-28 @ 22:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0