Galen helg med galet folk

I fredags bestämde vi oss för att bowla, jag, Karro, Mattias & Adam. Innan bowlingen huserade vi i min nästintill tomma lägenhet! Jag skulle duscha & göra mig iordning efter jobbet & självklart med min otur funkade inte elen! Så det blev bowling utan dusch! Väl i bowlinghallen 10 min försenade började spelandet, dock utan Mattias för han hade ont i ryggen. Gissa vem som vann? JAG såklart & alla gnäller på att mina klot knappt har styrfart, men vem kammade hem segern i alla serier? Lite grym är jag nog allt! :-P




Efter bowlingen va vi superhungriga & begav oss för att mumsa pizza på Milano, & på vägen dit pratar vi om blackracet som skulle vara på lördagen. Då säger Mattias: -Men då kan vi ju spela Wii på projan imorrn! Ehh, tänkte vi vad är det? Då menade han att vi skulle spela Nintendo Wii på projektorn! Haha va kul vi hade åt det!
Efter den otroligt goda pizzan pös vi vidare hem till mig för att än en gång göra ett försök till tillfixning & dusch! Denna gången lyckades jag! Nice. Sedan spelade vi "Jag har aldrig" spelet & drack lite alkohol.

   


Mattias busade som vanligt & det blev en hel del galna filmer under kvällen ska ni veta gott folk! Efter massa bus beställde vi en taxi till stan för att avnjuta en öl på Krögers.



Sötnosarna på Krögers


Sedan drog vi tillbaks för ännu mer bus & skoj i lägeheten. För att sedan sova runt 05 eller nåt på morgonen! Å jävla va kallt det va, hade inte med mig nåt vidare täcke!
På morgonen pös vi hem till Mattias för att sedan handla mat inför kvällen. Nämligen favvis maten: fläskfilé, potatisgratäng & guacamole & sallad såklart! MMM va gott det va! Karro & jag stod för maten på Mattias grymma bruna spis! :-) Ska bjuda på en bild på detta mästerverk till spis!





Karro lycklig som attan när hon diskar!


  


Mästerkocken funderar över hur denna skapelse fungerar!

  

Alla lika lyckliga för lite mumsig mat!

Efter maten mös vi alla supermätta i soffan till en film, trodde vi men grabbarna grus lyckades inte få igång dvd:n! Bild blev det men inget ljud!




Knepigt det där med sladdar & grejer!

Efter många & långa försök pös vi hem till Adam för att glo film, mindhunters om jag inte minns helt fel.
Efter film & ett antal försök till sömn pös halva gänget hem till Mattmut igen. Jag & Adut fortsatte filmgloendet på någon skitbra film om en autistisk pojke. Kunde bara inte somna så bra va den. Somnade väl tillslut nångång vid 05-06. Puh! Sen kom mammut & papput Drevfors vid 09.30 på morgonen med katten som Adut skulle passa medan de flydde till turkiet för sol & bad! Strikta regler för denna lilla kissemiss, mat, borsta flera gånger om dagen, leka inte rymma mm. Hehe. Kissen va dock jättesnäll & somnade hos mig! :-) Sedan slöade vi framför Tv:n till idol för att sedan pysa hem till andra delen av gänget för frukost, nämligen wienerbröd.
Spenderade hela söndagen liggandes i Mattmuts soffa, gloendes på "Vem kan slå Filip & Fredrik" eller va det nu hette.
Sedan avnjöt vi ännu en film, nämligen Jalla Jalla! Galet kulig film. Sedan stod grabbarna för maten "plugg" som Mattias kallar potatis, morötter, köttbullar & bränd brunsås! Men gud va gott det va!

  

Två hyfsat slitna brudar

Dock har det varit den absolut roligaste helgen någonsin, trots vissa tokiga & jobbiga incidenter!
Tack gottfolk för att ni finns, hur hade mitt liv sett ut utan er? Inte alls så speciellt roligt kan jag tänka mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0