Fler pics från helgen

Vaknade vid 13-tiden på lördagen, några i sängen & nån i soffan! :-) Alla fick tydligen inte plats i sängen! Vandrade bort till affären runt halv 3 för att handla lite mumsig frukost i form av ägg, leverpastej & juice. Mums mums! Efter frukosten bestämde vi oss för lite kubb, sedan de tokiga lekarna som Mattmut kom på.
Här kommer lite tokiga bilder på lekarna:




Massa mygg så jag gömde mig i min mysigaste munkjacka!


 

Alla va riktigt grymma i påsleken!


 

Momo med sin specialstil


 

Momo va lite hungrig & tog ett bett på ett par äpplen




Grabbarna va grymma på tampongleken





Sedan blev det ju såklart lite bowling me, dock inte på projan :-( Detta spel är ta mig tusan beroendeframkallande!

    

                                 


                 

                                                    & så en hel del kärlek me!




Sen kom token på tanken att prova mina stövlar!
-Ehh, hörrni kolla vilka långa ben jag har!




Sen bar det av mot pizzerian för mat iklädda tokiga mössor! Vi är nog inte normala någonstans! :-)




Momo tyckte jag såg liiite för normal ut i min basker & tyckte att jag skulle se ut på det här viset!




Glada kompaniet på väg till pizzerian! Haha, undra va folk tänker? Spärra in nästa!




Sötis sinkan eller smiley kanske man ska kalla henne på denna bilden! :-)


  

Sötaste paret på pizzerian!


                    

                                    Momo va hungrig & kunde inte riktigt vänta på maten!


Normala är vi inte någon av oss, men herre Gud va roligt vi har tillsammans. Tack underbara gänget för en helt makalöst galen helg! Ser fram emot fler galenskaper! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0