Del 2

Vaknade ganska tidigt på lördagen & blev genast påmind om gårdagen, smakade inte hallon i munnen direkt & smink i hela ansiktet. Mådde lite bättre idag fast fort yr & huvudvärk. Men brist på mat, dryck & sömn va väl en stor del i det hela. Jag & Karro fick me oss Mattias & Alen till fruksotbuffén iaf. Mmm mums med mat. Mattias & Alen va dock lite besvikna för de hade sett fram emot 15 ägg men fanns bara 4. Efter frukosten va tanken att vi skulle dra en sväng till stan men det blev inte så för alla va hyfsat dävna. Blev massa bus på rummet istället. Mattias stod för allt kan man väl säga!


 


 


Mattias kan farao hitta på bus 24/7, fattar verkligen inte hur han kommer på allt? Spelar ingen roll vilken tid det är på dygnet, hur full eller hur nykter han är, alltid bus! Pengar i näsan, pengar i ögonen, gå på styltor med våningsängsstegarna, hoppade från våningsängen rakt ner i vår säng. Adam & Alen fällde upp översängen mot väggen när han låg i den så han trillade ner i undersängen. Voltade från översängen NAKEN rakt ner på golvet.
När vi busat ett tag bestämde vi oss för att vi skulle paddla kanot, fanns en hamn med kanoter & dyl precis utanför hotellet. När vi väl hittat dit fanns det bara kajaker & nån sightseeingbåt så vi satte oss ner & spanade på kajakpolo. Ganska kul verkade det vara, dock kostade det 1700 danska kronor för 1 timme, så nåt spelande blev det inte! Efter en stunds vilande på kajkanten bestämde vi oss för att vandra vidare. Då kommer Alen & Mattias på att de ska bada i hamnen för 500:- & självklart blev detta av! Med Mattias i spetsen såklart! De vandrade under en bro på en kant för att sedan dyka i från kanten endast iförda kalsonger & Alen i kalsonger & strumpor. HELT GALNA! Folk trodde nog inte att vi va riktigt kloka nånstans! Kallt i vattnet va det nog iaf för Mattias va helt blå. Sen höll dårarna på att inte komma upp ur vattnet, fick klättra på stora traktordäck & det blödde ta mig fan nästan överallt!

  

Efter badet bar det av hemåt igen för dusch & återigen bus på rummet.
Fortsättnig följer imorrn. Dock kan jag bjuda på en liten tjuvkik vad som väntar...



Kommentarer
Postat av: Ossi

hej åhå min lilla flicka.

Det verkade som att du hade galet skoj med dina vänner och det glädjer mig. Nu har jag skrivit i min blogg efter en lång lång tid. hoppas du orkar läsa har skrivit lite om dig mitt allt. älskar dig min ängel.

2008-09-10 @ 15:44:51
URL: http://antonirobertoscar.blogg.se/
Postat av: Marlene

HAHA shit vilket galet gäng.. Verkar nästan vara värre än oss :P

2008-09-11 @ 09:19:37
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0