Bråk, bowling & bus

I fredags blev det ännu mer bråk på jobbet. :-( Är hyfsat trött på situationen nu vill jag lova! Fick enhel del skit, visst befogat visst heelt obefogat. Men ändå inte så pass att jag skulle behöva sitta inne hos "chefen" & gråta i 2 timmar! Fy farao. Som tur är har helgen varit helt underbar ändå. Vi har varit i Dalen & mumsat supermegagod spagetti & köttfärssås, sen spelat bowling på projan sååklart! Somnade tillslut hur slitna som helst alla i samma säng! Mys mys! Hehe! :-) Vaknade sedan vid typ 1, handlade frulle runt halv 3 eller nåt. Sen lrade vi kubb, Adut & jag loosade. Sen fortsatte i lekandet med skottkärrsgång i trädgården, där sög vi stenhårt jag & Adut, men sen briljerade jag i tändsticksleken, men fick inga stilpoäng för det. :-( Den grenen slutade lika. Jag & Karro lika grymma på att fånga asken i munnen. Efter det blev det den självklara påsleken, där blev det också lika. Sedan lekte vi någon tamponglek där man skulle knyta en tampong i ett snöre runt midjan & pricka denna i en flaska med vatten & sen springa tusan med flaskan hängande mellan benen. Vi förlorade även denna gren. Sedan ingick en match i bowling, Även här loosade vi. Attans va dåliga vi är! :-( Efter lekandet blev det pizza från Bella, iklädda i knasiga mössor. Haha. Efter mat & lite dart åkte vi vidare in mot "Drevliden" Där vi befinner oss nu, spelande på projan igen. Bjuder på en hel del tokiga bilder imorgon eftersom jag nu sitter vid Mattmuts dator. Godnatt folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0