Tråkig tisdag

Idag har det inte hänt så himla mkt, förutom att ngn elgubbe skulle komma mellan 08-12 på morgonen & byta vår elmätare i huset. Pigg som attan yrar jag upp skit sexig i min rosa mysbrallor & nån galet ful reklamhandbollströja med färg på & öppnar dörren & där står ju inte ngn gubbe direkt, där står två unga killar! Haha. Men så mkt att hänga i julgranen va de inte! Men bytet gick bra & jag är nu en ny elmätare rikare. Sedan smög jag mig vidare upp till sängen igen, smygandes med? Varför? Jag hade ju kunnat älga in som en hel hjord elefanter utan att lilla Adut hade vaknat. SÖMNTUTA! Somnade om i  två timmar, för att sedan dra Adam ur sängen & upp & äta frukost. Efter fruckan vandrade vi bort till affären för att handla grejer till korv stroganoff & ris. Sedan va det bara att ge sig av i stort sett hem till Adam & lämna Snysan & sen vidare till jobbet för JÄTTE möte. På detta gigantiska möte som varade i max 10 minuter fick vi reda på att 11 st ska sluta. Hoppas att inte jag ingår i dessa 11. Så mkt mer hände inte denna trista tisdag  & nu är kl 00.41 & jag väntar på sömn medans Adam avnjuter en hockeymatch på x-boxet. Imorrn blir det dock en tidig morgon för lilla Josses del, måste ngn gång få ordning på min lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0