Projekt lägenhet

Nu börjar inflytten närma sig! I går lyckades jag måla klart i hallen! Duktigt Josse. Imorrn följer fortsättningen med målning i vardagsrummet! Svart ska det bli, med en fototapet över det svarta. Sedan blir det målning i klädkammaren svart, vitt & rosa med min favvofigur barbapapa! :-)
Idag fick vi ett glatt besked på jobbet, att vi skulle få ta del av handpenningen så nu kan jag ju faktiskt köpa min efterlängtade orangea soffa! Kommer bli såå fint tror jag!




Fototapeten



Har sååå många ideér som ska bli verklighet inom en snar framtid!
Lääntar såå till inflytt!
Nähä nu är det minsann dags för sömn! Ska ju upp iottan imorrn!
Natti natti folks.

Kommentarer
Postat av: Marlene

Det kommer bli skitfint! :D

2008-10-03 @ 08:03:48
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0