Projekt lägenhet

Idag ska jag på nåt sätt ta tag i min lägenhet så att den nångång blir färdig! Har liite målning kvar att slutföra. Vardagsrummet är snart färdigt men har köket & sovrummet kvar. & där är jag osäker på vilken färg jag ska ha. Va iväg & fyndade ett svart glasbord på Ikea igår för 80 pix! Vilket kap! Dock är det bara skivan utan ben så man får väl ha skivan i knät när man ska äta! :-) Men det får funka. Va även & kikade på Mackes lägenhet en väng igår, galet fin va den. Precis i min stil fast dock mycket mindre än min! :-P Jag är nöjd med mina 102 kvm!




Vardagsrumsmålandet


  

Kakelugn före & kakelugn med lite kontaktplast efter. Känner att blommor & jag inte riktigt går hand i hand!

Nähä nu ska jag pallra mig iväg om nånting ska bli gjort denna dag! Ha en underbar onsdag bloggläsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0