Panik, party, pinglor & palace

Idag va vi som bekant på fotboll, attans bananer va kallt & tråkigt det va! Inte nog me att det va vargavinter så fick vi ståplatser me! Kan ju inte bli mkt värre. Så jag kastade in handduken efter första halvlek & åkte raka vägen till Meddo för att tina upp i ett riktigt hett solarie. :-) Nu väntar tillfixning inför kvällens party! Som ska äga rum på palace hoppas jag. Ska tom träffa min underbara pingla Maria kvällen till ära. Det ska bli mkt roligt länge sedan jag träffade henne! Nähä nu ska den nya outfiten provas som inhandlades på staden tidigare idag.
Ha en tokrolig lördagkväll bloggläsare för det ska jag definitivt ha!



Kommentarer
Postat av: Adam

Heja BlåVitt !!

2008-10-18 @ 22:36:58
Postat av: Marlene

Vad är det för fel på fanskapet ovan? ;) HEJA KFF menar du väl? Synd att de losade dock, men leder det gör vi ju faktiskt :) Underbar kväll du verkat haft Josse! Vi får ta vår promenad i veckan love!

2008-10-18 @ 23:51:03
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Jag jobbar hela fredagen ju! Kan inte ta ledigt med så här kort varsel.. :S Haha dom får lära sig ha lite framförhållning. Hur dags är det? Men Robin lär nog dyka upp.

Jag trodde nog allt att du hade lärt honom att gilla annat än bara pangpang. Men icke.. :P

2008-10-20 @ 23:32:07
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Ja! Jag är gärna på å köper nåt. Men fyfan, vad då?? Åh skitsvårt ju! Vi får höras om att imon brudan! Gillar dig massa :)

2008-10-21 @ 21:30:23
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0