Ny härlig jobbvecka!

I dag är det tisdag & jag sitter & snorar framför datorn samtidigt som jag äter en macka & dricker blomkål/broccolisoppa! Funderar på vad som gick fel denna morgonen eftersom jag ställde klockan på 09.00 & skulle upp tidigt för att åka till min lägenhet & måla klart. Vad har jag gjort dessa två timmar? Gått upp, tvättat, fixat frukost, datat, hämtat tidningen & varit ute med Alice. Ska det behöva ta såå lång tid? Nähä jag har ju faktiskt två timmar på mig, jag kanske skulle ta & göra mig iordning & se till att målningen färdigställs!? Till helgen blir det iaf ett besök på Rusta samt Ikea, jag ska handla min fototapet & Adut ett soffbord! Fast å andra sidan är det ju lite mysigt att sitta på golvet & äta mat i Aduts lya! :-) Har lämnat in en ledihetsansökan om fredag, hoppas att jag får va ledig så lägenheten någon gång kan bli färdig!
ÅHHHH den gladaste nyheten av dem alla är att när jag ringde försäkringsbolaget igår ang skadan på Camaron sa hon att självrisken på trafikdelen täcker den skadan, vilken enbart är på 1000:- fan så nice! Då slipper jag prostituera ihop en större summa! :-) Nähä ni folks nu SKA jag göra mig iordning!
Puss & hej dryga mej!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hur har det gått babe?? :)

2008-10-08 @ 17:35:34
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: baben

Haha, det har gått jättebra! ;-) Mkt snack! Hehe & många nyfikna människor! Hur går det själv? Puss i örat

2008-10-08 @ 20:59:25
URL: http://mariajosefinececilia.blogg.se/
Postat av: Marlene

Haha josse ska ni plocka svamp i helgen? Kantarellerna finns det ju inte många kvar nu, bara trattisar, vilket iofs är rätt gott. Hmm, vart man åker om man ska hitta trattisar vet jag inte, men det finns nästan överallt faktiskt. Hittade rätt mkt på värsnäs sist men det kanske inte är så skoj att bara åka dit? Mitt tips är att åka ut en bit på motorvägen, sen svänger ni bara in där det finns skog! :D Lycka till! Puss i pannfläsket

2008-10-08 @ 21:24:41
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0