Monster olyckan

Idag hände ngt allvarligt & väldans ont! Duktig som jag är pallrade jag mig iväg till min lägenhet, dock inte speciellt tidigt men dit kom jag tillslut. Somnade inte galet tidigt i tisdags så jag har bara mig själv att skylla. Väl i lägenheten grabbar jag tag i en pensel för att slutföra projekt ommålning i kök. Balanserar på pallen för att nå upp till det sista målandet längst upp vid taklisten. Tar då ett steg åt höger där inte alls pallen står & rasar rakt in i diskbänken, med en rejäl lårkaka samt ett gigantiskt blåmärke som följd. Klumpiga Josse! Skärpning!! Blev iaf färdig, trots rädslan för pallen igen.
Imorrn är det sista jobbdagen denna veckan iaf, det ska bli såå skönt! Ska till lägenheten & fixa lite & sen en vända till stan för att fixa åtminstone ett kort till brudparet på fredag. Har inte riktigt kommit fram till vad vi ska köpa. Tål att funderas på under morgondagen, för på fredag är det dags att närvara vid dessa tokigheter. Att min pappa vid 58 års ålder ska gifta om sig, det är tok det! Efter bröllopet ska vi på party hos kusinen Andreas, Adut & Mattmuts kusin, galet skoj ska det bli! Han ska tydligen va tokig den där kusinen! Undrar dock bara vad fredagens outfitar ska bestå i? Dels bröllopet dels partyt?! Hm det är en mkt svår nöt att knäcka, speciellt eftersom jag för tillfället bor på tre ställen & i en resväska! :-) Men men det löser sig nog. Nähä nu våldta duschen! Sen lite välbehövlig sömn i monstersängen! Måste bara låta den spelkåte saten spela av sig lite innan jag kräver x-box avstängning! :-) Hehe va ond jag är! 

Kommentarer
Postat av: Marlene

PORR :O :O "Våldta duschen". Skärp dig slyna ;)

2008-10-23 @ 20:39:44
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Oj glömde.. AJ för lårkakan, det gör så jäävla ont. Stackare. Ses kanske imorgon om jag hinner.

2008-10-23 @ 20:40:15
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0