Mat & fix

Nu är klockab 22.48 & snart är det dags för  välbehövlig sömn! Tröttare än tröttast! Idag har jag plastat klart kakelugnen & mitt kylskåp, galet coolt blev det! Har även varit inne en sväng hos Marlene & fyndat en rosa hundsäng till snysan. Klart min babe ska ha en rosa säng! :-) Vi halv 10 avnjöt jag & Adut dagens middag: pancakes med drottningsylt & vaniljglass & massa mjölk! Mums filibibblan va gott det va! Medans jag brassade pannkakorna donade Adut ihop en duschställning, dock gick det inte galant förrän jag med min skarpa hjärna kom & visade hur byggandet skulle gå till! & gud va bra det blev tillslut! Nähä nu är det dags för sömn! Natti natti













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0