Massa film, mumsig mat & krockande me guldbilen!

Nu ska vi glo på enough, en galet bra film me heta Jennifer Lopez medans hushyndans underbara käk är i ugnen. Igår latade vi & åt pizza från Ängö så idag ska vi mumsa fläsfilé, klyftpotatis, morötter & supergod vitlökssås ala José. Har inte blivit alltför mkt sömn inatt trots att vi va hemma i hyfsad tid igår efter wii-spelande på projan hemma hos Mattmut, jag kvaddade nämligen en bil igår utanför min lägenhet. Så dumt av mig att välja en Chevrolet Camaro Z28 att brumma rakt in i med min lilla guldbil! :-( Har haft dåligt samvete hela dagen idag, & va tvungen att återvända idag för att kolla om det blev ngn skada & självklart blev det det. En spricka i plasten under backspegeln. Så jag tar mig i kragen livrädd för att killen/tjejen ska DÖDA mig & ringer upp numret jag letat fram på eniro. Då svarar en kille & jag frågar om man är ägare av en Camaro, ja det är jag svarar killen lite oroligt. Då har jag tyvärr backat in i din bil, hm säger killen i den gula? Näe denna va blå säger jag då. Aha säger killen då det är min brors, du kan få hans nummer. Hur pass allvarlig är skadan? Inte så allvarlig, jag har ju inte kvaddat hela bilen säger jag lite försiktigt. Sen ringer jag brodern som blir helt chockad i telefonen & tror att jag skämtar med honom. Men sen löste vi allt jättebra & han tyckte inte att jag skulle må dåligt, det är ju bara en bil sa han det ordnar sig. Så imorrn är det lilla Josse som ringer försäkringsbolaget & blir antagligen 3000:- fattigare. Dock tyckte grabbarna att jag va väldigt modig dom vågade ringa & berätta vad jag verkligen ställt till med, det är inte många som gör ngt sådant. Är det någon som ska backa in i min bil är det definitivt någon som du sa killen. Tur det att han inte blev HELT tokig på mig! Nu kan jag iaf sova med gott samvete inatt för att jag berättat hela historien.





Bild lånad ifrån: http://www.bfranker.badz28.com/96ss/96open.JPG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0