Lördagens galenskaper

Haha, jag har ju alldeles glömt bort att berätta va vi gjorde för tokigheter i lördags! Efter fotbollen bestämde vi ju oss för utgång. & till palace av alla ställen. Jag & Adut pös bort till familjen Ärleskog- Drevfors runt 21 tiden? Lyssnade lite musik & mumsade goda drinkar, spelade som vanligt lite wii & momo hittade på MASSA busigheter som vanligt, denna gången bestod dessa i att spruta hårspray på kläder & diverse kroppsdelar för att sedan tända på. Haha va det brann! Luktade bränt hår överallt! Du är en tok du momo! Sedan kom han på någon ägglek, där man skulle ha varsinn sked i munnen & sedan balansera över ägget mellan skedarna & göra detta flest gånger på 1 minut. Jag & Adut vann. Efter leken knäckte momo ägget & skålade för att sedan dricka upp det hela. Men shit momo va tänkte du me? Rått ägg! Klöktes satan för att sedan spy satan i diskhon!! Skrek sedan på mig: -Öhh du vet ju hur det ser ut när man spytt upp pizza, kom & titta! Haha. Tur att inte jag är känslig på ngt sätt. Drack goda drinkar vidare, för att sedan ringa bror för hämtning runt 24 tiden? Drog in till palace för att där höra Maria vrålandes i kön: -Heeeej! Min bitch! Ställde oss i kön, ganska glada i hatten jag & Karro, medans Momo skämdes för oss & trodde inte att vi skulle komma in, men vi lyckas hur bra som helst! Väl inne gör vi ett snabbt toabesök, för att sedan dra vidare in mot dansgolvet & framförallt baren. Tog en himlans god mandarindrink innan dags för första dansen! :-) Träffade Nicke J på dansgolvet & styr kosan fram för en kram av min gamla "bror", då sticker en liten argsint brud fram huvudet & vrålar vem FAN jag är, hur arg som helst! Haha, kul att retas! Står & shakar på dansgolvet tills klockan slagit hemdags & att tillägga är väl att varken jag el Karro egentligen är ngr dansmänniskor! Sedan hämtar vi jackorna & vandrar in mot staden för en taxi, då det på vägen inträffar en knasig & onödig incident. Slutar med att jag & Karro blir ledsna & Karro vill hem, Momo blir irriterad & går hem & jag & Adam följer Karro hem. Slutar med att jag & Adam är på väg hem ifrån Karro runt 03.30 tiden & utan nyckel till min lägenhet & ingen taxi svarar!! Väl utanför friskis där vi sovit en stund på en bänk får vi en taxi & är hemma runt 04.00 eller nåt. Äter en nattmacka & soooover! Farao vilken tokig kväll! Men milda makter va galet skoj vi hade, trots incidenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0