Kul dag

Idag har jag spenderat dagen hemma i monstersängen fortfarande ont i min lilla mage. Inte alls speciellt kul! Undrar just vad det kan vara för fel på mig? Magkatarr? magsår? matförgiftning? Inte vet jag, men ont gör det! Idag har jag även hunnit med ett besök i huset i Lindsal för slagsmål om vilka saker vi skulle lägga vantarna på jag & Macke, tyckte att vi kom rätt så bra överens. Just vid besöket ringer en vän till mig & berättar att det är 11 st som ska omplaceras på jobbet & att jag självklart är en av dem. Hur dunderarg & superledsen blev jag då tror ni? Jag som älskar mina grabbar på PN! Nu ska jag behöva va på ngt annat tokigt ställe i fabriken & vill jag verkligen det? Svaret är nog ta mig tusan nej! Men det som svider mest är att ingen kan berätta detta för mig, utan jag ska behöva höra det av andra, hur normalt är det? Inte såå va? Vansinnig är jag, för det beskedet lär väl inte trillat in på skrivbordet idag kan jag tänka!? Men ehh SKIT i det för tillfället INGEN ska få förstöra vår tokiga resa till Stockholm för spaning på Amy Macdonald & tokshopping ;-) som äger rum i morgon & varar till fredag! Även att jag är grymt sårad & besviken över jobbet så ska jag nog fan kunna roa mig riktigt ordentligt ändå! Tur som Malen brukar säga till mig, Josse du har råd att bli arbetslös, snart blir du ju snorrik! :-) Haha!
Nähä nu ska jag vila min lilla skalle, för i den bor det alldeles för mkt tankar just nu, den får nog snart träningsvärk på mig!



                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0