Infall

Om 3 timmar & 36 minuter åker jag & kompaniet på en galen resa till hyfsat okänd destination! Det är bara jag & Momo som vet vart vi ska, för sinkan & Adut är det än så länge en hemlighet! Egentligen skulle ju morgondagens resa bära av till Rusta, men tyvärr va tepeten slut. :-( Så resan bestämde jag & Momo till en annan plats i Världen! :-) Men roligt kommer vi ha! Det lovar jag! & reser gör vi i pappas monsterbil! Spontanresor är tokkul! Så imorrn gott folk är jag ledig! Det ska bli såå skönt! Resten av helgen kommer att bestå av målning, kyl & frys köp för Adut, ikea & fotbollsgloende om grabbsen får bestämma. Nu ska vi äta pizza & ladda inför den ca 4-5 timmar långa resan som snart går av stapeln.
Natti folks, imorrn följer fortsättningen på galenskaperna...

Kommentarer
Postat av: Marlene

FYFAN så roligt ni har hela tiden! What the fuck.. Ha så himla skoj nu, var i världen ni nu hamnar :D

2008-10-10 @ 09:02:30
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0