Idol, förkylning & mumsig mat

Nu sitter jag & myser i mastersängen hemma hos Adut till idol. Mumsig mat har mästerkocken Josse precis avnjutit. Bröllopsfilé med ris & sallad. Snart blir det kladdkaka & grädde & cheddarpopcorn. Mums mums! Dock rinner näsan hela tiden & halsen värker. Inte sketa kul! Pös in en sväng & hälsade på min underbara bloggdrottning Marlene på jobbet tidigare idag! :-) Du är allt för grym du! Hoppas att vi kan hitta på nåt tokbus i helgen, va alldeles för länge sedan vi hittade på tokigheter nu! Förut va vi alldeles för bra på det! Ni får komma & våldgästa mig i mitt nya hak du & min fantastiske bror!
Nu återgå till idolgloendet! Ha en trevlig fredagskväll alla mina bloggläsare! :-)

Kommentarer
Postat av: Marlene

DU är bäst ju :D Haha ja, galningar finns det allt på mitt jobb, överallt nästan ;) Ja, jag förstår dig, men tänk på att ni är så pass många fler, finns ju alltid dom som stör sig... Vi är ju inte så många att hålla reda på, så det blir ju aldrig det där kvävda, alla snackar ju med alla hela tiden. På din arbetsplats lär det alltid finnas grupperingar, som på alla med många anställda. Inte lätt ;) Tur att vi har varann!! :) Love you i alla väder.

2008-10-03 @ 23:47:20
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0