Hemkommen

Nu har vi återvänt lite prylar rikare ifrån huvudstaden! Galet mysigt har vi haft. Har faktiskt fynda för en gång skull, ett par beiga pälsiga höga stövlar kostat 499:- men jag fick betala 399:- & ett par bruna lägre stövlar på Wedins för 279,50, 30 % rabatt duktigt Josse! har även köpt 3 kansiga mössor, en brun, en röd & en svart samt nya underkläder. Igår spenderade vi nästan hela dagen på stan, grabbarna för sig & jag & Karro själva, det va nog bäst så! :-) Efter staden va vi & åt på en jätte mysig resturang K15 kök & bar, dock va maten inte hundra grym. Toast skagen va super men plankan va lite dålig med pulvermos! :-( Efter det pös vi till åhlens & köpte spelet "Lika par leka bäst" & mängder med godis. Sen bar det av hemåt med godis, läsk & spel. Shit va kul spelet va & Adut & jag kände varandra bäst, vann båda gångerna vi spelade! Duktigt babe!




Musfällan va ett av spelen vi köpte




Lika par leka bäst spelet




Mumsigt godis avnjöts till spelet




Jag förbereder spelandet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0