Händelsrik lördag

En hyfsat sliten Drevfors & Palmqvist vaknade ganska sent i lördags, andra halvan va lite irriterade & ville iväg på lördagens uppdrag. Nämligen Ikea! Där strosade vi mååånga timmar. Jag handlade lite nya lägenhetsprylar: bestick, grytor, gardiner, köksprylar mm. Avslutade besöket med att mumsa korv, hungriga som få! Sedan bar det av mot "ytlänningen" där Adut skulle köpa sina mörkbruna vitvaror! Haha! Som sedan visade sig vara mörkgrå! Josse körde med släp för första gången någonsin & ack va bra det gick! :-P Mot kvällen bar det av till Rinkabyholm för besök & tillbakalämning av bil hos far. Mkt trevlig tillställning! Haha min far är en riktig tokstolle, & gud va han gillade bröderna! Mkt gitarrspelande & måååånga öl! Fick reda på att den 24 oktober blir det bröllop! Faren ska gifta sig! Haha tokstollen sa att han enbart gjorde det för en natt på packhuset! Pappa pappa lilla du är galen! Roligt för dem! Jag fick deltaga iaf & fick medverka vid tillfixningen av bruden. Josse like! Efter besöket i rinkaby bar det av mot donken & mat, för alla va vid denna tidpunkt mkt hungriga eftersom vi bara ätit korv på Ikea på heeela dagen! Mattmut inleder med 3 hamburgare + pommes & dricka. För att sedan köpa 2 till när vi skulle lämna stället. Han är ett rikitgt matvrak denna gosse ska jag lova! :-) Efter mat bar det av hemåt igen, skulle parta hade vi tänkt. Men hela 4:an va mkt sliten så det slutade med sängen för alla. Jag & Adut tänkte inviga spriten men nöjde oss enbart med en klunk av drinken innan vi föll i skönhetssömn! Hehe. Ännu en fantastisk dag med underbara människor!




Så här arg kan Momo bli om det inte är tillräckligt mkt mat på tallriken.



& så här nöjd är han efter 20 köttbullar på Ikea!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0