Fredagens tokigheter

I fredags va det ju som bekant bröllop, den fjantigaste tillställningen någonsin också. Själva cermonin tog ca 20 sek på ett skabbigt gammalt kontor. Inte allt för glamouröst. Nåväl, efter bröllopet bar det av mot stan & lite solning på medo, sedan rusade jag in på kallskänken & köpte en stor smörgåstårta. Bjöd andra halvan Drevfors på smörgåstårta innan kvällen gallej. Jag vet faktiskt inte vilken tid vi senare anlände till packhuset för vidare firande av brudparet men kan tänka mig att klockan va runt 21? Där möttes vi av ett trevligt sällskap & mkt mumsig dricka. Satt väl där till 23 tiden, då vi lämnade kompaniet för en tripp till kusin Andreas & Madde vid södercentrum. Galet trevligt folk det där. Gud va skoj vi hade. Trollade & snackade goja & drack makalöst goda drinkar. Vandrade sedan vidare mot palatset för tokdans & bus, dock fredag & inte superhett folk! Men ack va kul vi hade jag & min underbara nästintill nya "syster" Karolin! Du är hur underbar som helst! Träffade dock galet efterhängsna typer, inte alls speciellt kul! Nästa gång blir det slöja min vän! :-) När dansandet var över & vi tyvärr låg ganska högt på fylloskalan hände alldles föör många tråkigheter!! Slutade med sömn runt 11-tiden på lördagmorgonen. Inte allt för pigg va man då. Trots all skit som hände hade vi ändå jäkligt kul!




Har man inget bättre för sig en fredagkväll kan man ju alltid leka me brallorna!




nice as





Eller kör man bralltekniken ala Mattmut!





Stigvig är han me!





Är man inte riktigt nöjd med sin partyoutfit kan man ju alltid skaffa sig en bastkjol i jeans!





Eler leker vi lite dragkamp





Spring Momo spring!





Eller sliter vi dem mitt itu





JA det gör vi!





Den som inga brallor har får gå me rumpan bar, eller inte om man har en ICA kasse! :-)





Åhh, vilken fast stjärt du har Momo!





Kompaniet hemma hos Andreas





Hej å hå vilken fest vi har!





Kusinerna bus 





Syskonen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0