Fredag

Nu är klockan 01.49 & jag borde ha somnat för läänge sedan! Snart väntas tidig morgon för att hinna med så mkt som möjligt innan bröllopet & kvällens galenskaper.  Jag ska hinna ut till Lindsdal för tvättande, sola en sväng på medo, en veva på stan för presentletande samt kanske lite klädspanande inför kvällens party, har förnärvarande ingen aning om vad kvällens outfit ska bestå av. Bröllopsklädseln får nog bli min vita paljettklänning med svarta prickar. Den kan funka.
Nähä nu ska jag bums i säng & försöka sova hela natten, gick inte så bra inatt då mitt ben ömmar ngt fruktansvärt & blåmärket ska vi inte prata om! Ser inte bra ut på ngt sätt! :-(
Natti natti hynds & slyns snart väntar en härlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0