Fredag

På hemvägen blev det ett stopp i Södertälje för span om fototapeten på Rusta, & jag fann den! Vilken lycka. Hittade även ett svart pälsigt skinn, en rosa mopp, en grön julgransbelysning samt lite annat skrot. Ett mycket lyckat stopp med andra ord. När vi väl kom hem blev det ett himlans fredagsmys med chips, läsk, dip, minimajs, morötter & gurka! Mmm så gott! Samt lite span på The transporter, dock välbehövlig sömn för min del.




Lilla snysan va glad när vi kom hem




Så här glad är jag när vi återvänt hem igen




Lite tillfixning inför besöket på Maxi




På väg till affären för köp av mums inför kvällen




Jag har agerat fotomodell för Aduts nya monsterkamera! :-)




Hemma igen & dags för mys & mumsa framför Tv:n




Så här lycklig blir jag när jag får mums i magen




Superkoncentrerad framför datorn & bloggen

Nu väntar sömn efter en inte så sömnrik 3-dagars tripp i Stockholm, imorrn blir det tidig morgon & flytt till lägenheten samt mys & mat hemma hos andra halvan Drevfors! Kul ska det bli & se vad de har hittat på för att göra oss på lite gladare humör efter jobb & andra tråkigheter! 

Kommentarer
Postat av: Marlene

Men jävla snyggve där.. Så skoj ni måste haft i storstan!! Avis är jag. Förlåt för att ni inte fick komma ikväll, har allt lite dåligt samvete nu, men har förklarat mig i bloggen lite ;) Haha tur du vet dana vi är! Så söt Alicepluppan är...

2008-11-03 @ 00:28:33
URL: http://marlenejansson.blogg.se/
Postat av: Marlene

Oj glömde.. Vad blev det för kamera sen? Är han nöjd osv...

2008-11-03 @ 00:28:56
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0