Flytt, taco, bowling & bus

Idag har jag varit duktig & målat klart i vardagsrummet samtidigt som far min slitit loss de gamla bänkskivorna i köket. Fy för dem! Sedan va jag & Karro på Ikea & inhandlade nya fina svarta bänkskivor! Mkt niceiga. Kånkade in dessa giganter i pappas monsterbil alldeles själva! :-) Efter Ikeabesöket for vi vidare till City gross för mathandlande inför kvällen dundertacomiddag! Som vi nu är på väg emot, när lille Adut spelat klart hockeymatchen! :-) Din spelkåte lille jävel! Adut & jag har även flyttat min "lilla" skosamling idag samt lite andra prylar. Så nu börjar inflytten närma sig! :-) Nähä nu ska jag försöka slita honom ifrån spelet för nu är jag hungrig. Imorrn vankades fotboll förresten KFF-Göteborg, undra vem av bröderna som surar ihop? Nu drinksvepande sedan taco & bowling på projan!
Ha en underbar fredag mina blogghyndor! ;-)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Tjockade du tacos igår din fuling ;) Fick du inte mitt sms? :p

2008-10-18 @ 08:33:24
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0